Friday, April 20, 2007

Never let it be said that I didn't learn anything in my 12 years of French education



Ô, je suis un pizza
Avec du fromage
Beaucoup de sauce
Des tomates
Des oignons, des champignons
Épices mélangees
Je suis une pizza, prête à manger

Je suis une pizza
Pepperoni
Pas d'anchois
Ou "Phoney Bologna"
Je suis une pizza
tèlèphone-moi
Je suis une pizza, apporte-moi chez toi.

Je suis une pizza
Du poivron vert
Je vais du four
Jusqu'à la boîte
Dans la voiture
A l'envers
Je suis une pizza, tombée par terre

J'étais une pizza
Trésor de la cuisine
Je suis une pizza
Tombée en ruine!


I am a pizza
With extra cheese
From tomatoes
Sauce is squeezed
Onions and mushrooms
Oregano
I am a pizza, ready to go

I am a pizza
Pepperoni
No anchovies
Or phony bologna
I am a pizza
Order by phone
I am a pizza, please take me home

I am a pizza
Peppers on top
Out of the oven
Into the box
Into the car and
Upside down
I am a pizza, dropped on the ground

I was a pizza
I was the best
I was a pizza
Now I’m a mess!

No comments: